Beszéljük a koraszülésről

Beszéljünk a koraszülésről!!!

Egy blog érintetteknek és érdeklődőknek.

2018. augusztus 29. - RáczBetti

Régóta dédelgetett vágyam, amolyan szerelem projekt válik most valóra azzal, hogy útjára indul a koraszulottek.blog.hu . Örülök, hogy itt vagy! Most már nem vagyok egyedül.

 1.png

 

Talán tudjátok (talán nem), jómagam is koraszülő anya vagyok.

 

A történtek hatására kezdtem el pszichológiát tanulni, majd az alapszakos szakdolgozatomban is a koraszülést kutattam. Önkénteskedem, képzésekre járok, adományozok, sapkát horgolok korababáknak, beszélgetek sorstársakkal és próbálom elmondani Nekik - sokszor szavak nélkül -, hogy nincsenek egyedül, hogy értem és érzem min mennek keresztül. Ismerem a rettegést, a fájdalmat, a tehetetlenséget, a bűntudatot. Mindent.

Hosszú évek teltek el 2011. nyara óta. Elkezdtem a traumát feldolgozni, önismeret, terápia, egyéni, csoportos, kicsi, nagy, mindenféle.

Mára már sírás nélkül mesélem el a történteket és nyíltan felvállalom - sőt büszkén -, hogy #éniskoraszülővagyok !!!!!

 

Hogy miért született ez a blog?

 

Egy dolog azonban a terápiák ellenére nem változott. Az a szűnni nem akaró érzés, hogy valamit tennem kell. Valamit, amivel felhívhatom a figyelmet arra, hogy mit éreznek azok a családok, akik egy csapásra a földi pokolban találják magukat és arra, hogy támogatásra van szükségük.

Szeretnék tenni valamit, amivel talán ici-pici lépésenként de családcentrikusabbá válhat a koraszülött ellátás. Valamit, amivel segíthetek a babáknak, anyáknak, apáknak. Valamit. Bármit. Azt éreztem, nem ülhetek tétlenül tovább, lépnem-, tennem-, cselekednem kell és segítenem. Úgy, ahogy annak idején ehhez nem volt bátorságom.

 

dsc_0580.jpg

fotó:katoeszterphotograph

 

Nincsenek illúzióim.

 

Nem gondolom - sőt, tudom -, hogy ez nem egy népszerű téma. Igen, ez egy nehéz, nagyon nehéz téma. De mindent meg fogok tenni azért, hogy igenis, #beszéljünkakoraszülésről! És ha csak egyetlen egy ember magával visz egy szót, egy mondatot vagy elgondolkodik néhány percig ezen, akkor én már elértem a célomat.

Szóval örülök és köszönöm, hogy itt vagy és olvasol. Kérlek vidd hírül, hogy elindult a blogom. Remélem eljut azokhoz, akiknek most nagy szüksége van rá.

 

 

koraszulottek_facebook_fejlec_820x312px.jpg

 

Fontos!

Nem vagyok szakértő! Ez a blog informáló jellegű. Saját véleményemet, tapasztalatomat, az általam gyűjtött- és fontosnak tartott ismeretanyagot tartalmazza. Köszönöm hogy ezt figyelembe veszitek.

Ha észrevételed vagy javaslatod van, kérlek oszd meg velem a beszeljunkakoraszulesrol@gmail.com email címen.

 

motherhood.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://koraszulottek.blog.hu/api/trackback/id/tr3514287069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása